Студенткиње економије и аудио-визуелне продукције ФЕФА факултета Аница Kовачевић, Марија Ђокић, Соња Kричак и Теодора Родић, под менторством професора Александра Вучковића, пласирале су се међу најбољих пет у свету на престижном међународном такмичењу Creative Chock које је ове године окупило 155 тимова из 71 земље, саопштено је данас.
Такмичење је трајало од 27. септембра до 28. новембра, а представнице Србије имале су задатке да осмисле идејно решење за компаније уз израду финансијских прорачуна, побољшање стратегије пословања, маркетиншка решења и акциони план који је подразумевао и друштвено одговорно понашање компаније.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Студенткиње економије и аудио-визуелне продукције ФЕФА факултета Аница Kовачевић, Марија Ђокић, Соња Kричак и Теодора Родић, под менторством професора Александра Вучковића, пласирале су се међу најбољих пет у свету на престижном међународном такмичењу Creative Chock које је ове године окупило 155 тимова из 71 земље, саопштено је данас.
Такмичење је трајало од 27. септембра до 28. новембра, а представнице Србије имале су задатке да осмисле идејно решење за компаније уз израду финансијских прорачуна, побољшање стратегије пословања, маркетиншка решења и акциони план који је подразумевао и друштвено одговорно понашање компаније.
„Предност студенткиња економског смера факултета ФЕФА, било је то што су захваљујући стеченом практичном знању на факултету већ имале искуства у решавању реалних пословних проблема, па су се у односу на друге тимове студената, за кратко време снашле и изнеле иновативан и релевантан начин решења задатог изазова“, наводи се у саопштењу.
Студенткиње економије и аудио-визуелне продукције ФЕФА факултета Аница Kовачевић, Марија Ђокић, Соња Kричак и Теодора Родић, под менторством професора Александра Вучковића, пласирале су се међу најбољих пет у свету на престижном међународном такмичењу Цреативе Схоцк које је ове године окупило 155 тимова из 71 земље, саопштено је данас.
Такмичење је трајало од 27. септембра до 28. новембра, а представнице Србије имале су задатке да осмисле идејно решење за компаније уз израду финансијских прорачуна, побољшање стратегије пословања, маркетиншка решења и акциони план који је подразумевао и друштвено одговорно понашање компаније.
„Предност студенткиња економског смера факултета ФЕФА, било је то што су захваљујући стеченом практичном знању на факултету већ имале искуства у решавању реалних пословних проблема, па су се у односу на друге тимове студената, за кратко време снашле и изнеле иновативан и релевантан начин решења задатог изазова“, наводи се у саопштењу.
Kао највећу препреку, студенткиње наводе кратак временски период током којег су морале да осмисле решења, али и презентацију решења.
Прво место на такмичењу освојила је екипа Универзитета Торонто из Kанаде.
Serbian Times